Op vrijdag 3 juli van 16:00 – 19:30 organiseert Energiek Leiden een zomerborrel voor iedereen in Leiden. Want energie is van ons allemaal en juist door samen te komen ontstaat er meer.
We luiden samen de zomer in en staan stil bij wat er al gebeurt in de stad rondom de energietransitie. Een moment om samen te komen, ideeën uit te wisselen en te proosten op wat we samen hebben bereikt.
Er is speciale aandacht voor isolatieglas, energie delen en biobased isolatie materialen, maar jemag natuurlijk ook gewoon aansluiten voor een drankje, een hapje en een goed gesprek, onder de klanken van de enige echte Klimaatband met bekende Leidse muzikanten; Heat Up, Cool Down.
Neem gerust iemand mee om energie te delen en anderen kennis te laten maken met wat er in Leiden gebeurt.
Aanmelden is niet verplicht, maar wel fijn via: info@energiekleiden.nl
